Multimedya Mesajlaşma Hizmeti Nedir?



Bir multimedya mesaj servisi (MMS), bir mobil iletişim cihazından diğerine bir kablosuz ağ üzerinden multimedya mesajları göndermenin bir yoludur . Mesaj, bir metin mesajı ile birlikte herhangi bir grafik veya ses veya video dosyası kombinasyonunu içerebilir. İletişim cihazı tercihen multimedya dosyaları genellikle büyük olduğundan , üçüncü bir nesil düşük faizli ihtiyaç kredisi ( 3G ) ağ üzerinden mesaj iletme ve alma kapasitesine sahip olmalıdır . Multimedya mesajlaşma servisi, kısa mesajlaşma servisinin (SMS) ve gelişmiş mesajlaşma servisinin (EMS) bir geliştirmesidir.
Mağaza ve iletme tekniği genellikle bir multimedya mesajlaşma servisinin uygulanmasında kullanılır. Tipik olarak kullanılan iletişim protokolü kablosuz uygulama protokolüdür (WAP). WAP, iki kablosuz cihaz arasında güvenli iletişimi sağlamak üzere tasarlanmıştır. Öte yandan, MMS Merkezi (MMSC) adı verilen bir sunucu, genellikle MMS trafiğini yönetmek için bir iletişim operatörü tarafından kurulur.
Bir multimedya mesajı oluşturmak ve göndermek genellikle üç adımda gerçekleştirilir. İlk adım, bir gönderenin alıcıya iletmek istediği bir multimedya dosyasını almaktır. Gönderen daha sonra grafik, video veya ses dosyasını kişiselleştirmek ve alıcıya iletmek istediği bazı metinleri eklemek için bazı düzenlemeler yapmak isteyebilir. Alıcının cep telefonu numarası girilir ve mesaj gönderilir.
Cep telefonu multimedya mesajı alındığında mesajı aldıktan genellikle bir uyarı sesi duyulur. Alıcının telefonunda MMS içeriği görüntülenemiyorsa, multimedya mesajının görünmeyeceği muhtemeldir. Bununla birlikte, telefon, kullanıcıya bir MMS mesajı gönderildiğini bildirir.
Multimedya mesajlaşma servisi genellikle bir kişi tarafından resimli mesaj göndermek için kullanılır. Bu şekilde gönderilen görüntüler, bazı İnternet KBB notu düşüklere kredi veren bankalar sitelerinde indirilebilir. Dahili kameralı bir telefona sahip olan bir mesaj göndereni de fotoğraf çekebilir ve bunları telefonda saklayabilir. Bu görüntü daha sonra alınabilir ve resimli mesajlaşmada kullanılabilir.
Bazı pazarlama kurumları da multimedya mesajlaşma servisini kullanabilir. Tanıtım kampanyasına katılan bir şirket, hedef tüketiciye bir ürünü veya hizmeti onaylayan bir multimedya mesajı gönderebilir. Bir müşteri sorgusunu cevaplamak için bir multimedya mesaj servisi kullanmak da mümkündür. Bir politikacı, hizmeti belirli üyelere tanıtmak için resimli mesaj göndermek için kullanabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Masaüstü Değiştirme nedir?

MSSP nedir?

DIMM nedir?